WIN_DOOR POLAND
To najważniejsze wydarzenie promujące polską stolarkę budowlaną na rynkach zagranicznych. To również przestrzeń na rozmowy i prezentacje organizowane przy współpracy i z udziałem instytucji państwowych i branżowych, które dotyczyć będą potencjału wybranych rynków i możliwości wzrostu wolumenu eksportu polskich produktów.
PROEKSPORTOWE FORUM STOLARKI WIN_DOOR POLAND 4.02.2026
PERSPEKTYWY ROZWOJU DLA BRANŻY STOLARKI BUDOWLANEJ
Zagadnienia:
-
Rynek budowlany 2025 i prognozy na najbliższe lata
-
Mapa internacjonalizacji biznesu - zmiany na światowych rynkach
-
Strategie ekspansji międzynarodowej
-
Finansowanie eksportu i zarządzanie ryzykiem
Forum połączone z targami – efekt, którego nie da żadne inne wydarzenie
Synergia WIN_DOOR POLAND i BUDMY oznacza:
- natychmiastową konfrontację zdobytej wiedzy z praktyką,
- rozmowy z dystrybutorami odwiedzającymi targi.
Dlaczego warto być w Poznaniu 4 lutego 2026 r.?
- bo gospodarki kluczowych rynków eksportowych zmieniają się dynamicznie,
- bo ekspansja wymaga profesjonalnej wiedzy i narzędzi,
- bo BUDMA i WIN_DOOR POLAND tworzą wyjątkowe środowisko do świadomego planowania wzrostu.
WIN_DOOR POLAND to wydarzenie dla właścicieli, dyrektorów i liderów firm, którzy chcą budować ekspansję nie intuicyjnie, lecz strategicznie, kompetentnie i długofalowo.
WIN_DOOR POLAND to również Proeksportowy Salon Stolarki Budowlanej, który stanowi odpowiedź na potrzebę eksploracji nowych rynków i ich segmentów oraz rozwoju efektywnych kanałów sprzedaży poza granicami kraju. To przestrzeń na rozmowy i prezentacje organizowane przy współpracy i z udziałem instytucji państwowych i branżowych, które dotyczyć będą potencjału wybranych rynków i możliwości wzrostu wolumenu eksportu polskich produktów.
Tematyka salonu:
- okna, osłony
- ogrody zimowe
- zadaszenia tarasowe
- szkło w budownictwie
- drzwi
- okucia drzwiowe i okienne
- bramy i ogrodzenia
- akcesoria do bram i ogrodzeń
- maszyny i urządzenia do montażu stolarki
Ten salon odwiedzą:
- deweloper, inwestor instytucjonalny, inwestor prywatny, podwykonawca
- właściciel, dyrektor handlowy, przedstawiciel handlowy - handel i dystrubucja (okna, drzwi, bramy i ogrodzenia)
- architekt
W ramach salonu prowadzone będą zintensyfikowane kampanie promocyjne na rekomendowanych przez branżę rynkach proeksportowych.
