FAKRO Partnerem Głównym Salonu WIN_DOOR POLAND
Jeden z 12 salonów tematycznych targów BUDMA, WIN_DOOR POLAND - Proeksportowy Salon Stolarki Budowlanej, zyskał Partnera Głównego. Obecność FAKRO potwierdza słuszność inicjatywy promującej najwyższą jakość polskiej stolarki budowlanej.
Targi BUDMA w odpowiedzi na oczekiwania poszczególnych branż sektora budowlanego, stawiają na 12 salonów tematycznych. - Z potrzeby dotarcia na nowe rynki oraz rozwoju efektywnych kanałów sprzedaży poza granicami kraju tworzymy WIN_DOOR POLAND – mówi Marta Szydłowska, Dyrektor Targów BUDMA i dodaje – Zapraszamy wszystkie firmy do współtworzenia z nami tego najważniejszego wydarzenia, które promuje jakość polskiej stolarki budowlanej na rynkach zagranicznych.
Jerzy Witkowski, z-ca Dyrektora Targów BUDMA, który dołączył do zespołu WIN_DOOR POLAND, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia z branży stolarki, tak przedstawia salon: - WIN_DOOR POLAND będzie sprzyjał dialogowi polskich producentów z systemodawcami. Pracujemy również nad tym, aby program konferencji odpowiadał potrzebom wystawców. Z kolei w ramach programu Hosted Buyers organizatorzy zaproszą do Poznania kilkuset partnerów biznesowych z 20 krajów świata. To szansa na realne kontrakty i rozwój eksportu. Wierzę, że WIN_DOOR POLAND stanie się centrum kontraktacji, prezentacji innowacji i będzie prawdziwym świętem polskiej stolarki. Dlatego już dziś zachęcam producentów do aktywnego udziału w tym projekcie. Mamy z czego być dumni. Pokażmy to!

- Cieszę się, że FAKRO dołącza do Partnerów Głównych projektu WIN_DOOR POLAND, który będzie towarzyszył przyszłorocznym targom BUDMA w Poznaniu. – mówi Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO - Pomysł na proeksportowe wydarzenie dla branży stolarki budowlanej to absolutnie krok w dobrym kierunku. Polska, jako jeden z największych światowych eksporterów okien i drzwi, zdecydowanie powinna mieć swoją przestrzeń na międzynarodowe targi biznesowe o charakterze kontraktacyjnym. Dla nas, jako firmy obecnej ze swoimi produktami na kilkudziesięciu rynkach na świecie, wszelkie inicjatywy, których celem jest wzmacnianie pozycji polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej, są szczególnie ważne. Kluczowym elementem tego projektu są działania wspierające producentów stolarki budowlanej – od promocji rodzimych marek na rynkach zagranicznych, poprzez stworzenie platformy wymiany doświadczeń i budowania relacji biznesowych aż po możliwości rozwoju kompetencji eksportowych. Jestem przekonany, że WIN_DOOR POLAND stanie się miejscem, gdzie wraz z innymi producentami, będziemy mogli zaprezentować nie tylko innowacyjność, ale także najwyższą jakość polskiej stolarki budowlanej. – dodaje Sławomir Gawlik.