Dlaczego warto zostać wystawcą?
Targi BUDMA i 12 salonów tematycznych, a wśród nich WIN_DOOR POLAND, to doskonałe miejsce, by wypromować markę oraz przedstawić swoje produkty i usługi zwiedzającym. Jak najlepiej wykorzystać 4 dni na targach?
Określ cel, jaki chcesz osiągnąć dzięki uczestnictwu
- Nawiąż nowe kontakty biznesowe
- Zadbaj o obecne relacje
- Zwiększ rozpoznawalność marki
- Zaplanuj premierę produktu / usługi
Przyciągnij zwiedzających na swoje stoisko
- Zadbaj o czytelne i widoczne oznaczenie
- Zaplanuj atrakcje, które zainteresują odbiorców
- Przygotuj materiały, dzięki którym nie zostaniesz zapomniany
Wyznacz osoby reprezentujące Twoją markę na stoisku
- Zadbaj o ich przeszkolenie i zaangażowanie w promocję marki
- Przekaż informacje na temat produktów/usług, które chcesz wypromować
Networking
- Wykorzystaj czas na poszerzenie sieci kontaktów
- Weź udział w wydarzeniach merytorycznych
Mów głośno o swoim udziale w targach
- Przed targami stwórz zapowiedź udziału w swoich kanałach informacyjnych
- Podczas targów rób zdjęcia, relacje, twórz angażujące posty w mediach społecznościowych
- Po targach podsumuj udział i skontaktuj się z osobami / firmami, z którymi nawiązałeś relacje